• Autó javítás

  • Küldj mail

    auto@hyts.hu

  • Kapcsolat
 A „rólunk” menüpont kialakítása a webáruház készítésében

A „rólunk” menüpont kialakítása a webáruház készítésében

webáruház készítés számos apró lépésen alapszik, az egyik ilyen lépés lehet a „Rólunk” menüpontnak a kialakítása. Egyetlen bemutatkozó menüpont sem teljes néhány, alapvető információ nélkül, amely segít a látogatóknak abban, hogy teljes képet kapjanak arról, kik is vagyunk. Alapvetően három ilyen fontos kérdés van, amelyre egy webáruház bemutatkozó részében mindenképp választ kell adni, ezek pedig a következők: ki vagy te, mivel foglalkozol, és miért vagy jobb, mint a versenytársaid? A webáruház készítés talán egyik alapelve, hogy ezeket a kérdéseket megválaszoljuk. Ilyen módon hatékonyan kommunikálhatunk a vállalkozás emberi mivoltáról, és közelebb hozhatjuk márkánkat a vásárlókhoz. Fontos ugyanis tudni, hogy ha az emberek közelebb éreznek magukhoz egy brandet, annál nagyobb bizalommal viszonyulnak hozzá, és annál szívesebben vásárolnak majd a termékeikből. A bizalomépítés szempontjából rendkívül fontos, hogy a jól átgondolt, megfelelően felépített és tagolt szöveges tartalmat vizuális elemekkel is alátámasztani, ami szintén segít a bizalom kiépítésében. Ez lehet néhány profi fotó, de akár olyan, rövid videós tartalom is, amely pár percben cégünk tevékenységét, vagy épp a munkatársak mindennapjait mutatja be. És végül a webáruház készítés alapján a „Rólunk” menüpont arra is lehetőséget ad, hogy olyan pozitív véleményeket tegyünk közzé, amelyek az elégedett ügyfelektől származnak. Ez tökéletes módja annak, hogy valódi bizalmat és tekintélyt építsünk az új látogatók szemében.